Аппоінтер дає можливість вашим клієнтам самостійно записуватися на прийом через віджет, вбудований на ваш вебсайт, Інстаграм або Facebook.
Віджет онлайн-запису складається з 7 етапів:
1) Вибір міста
Якщо ваші філії знаходяться в декількох містах, то клієнту буде запропонований вибір міста, в якому він хоче зробити запис.

2) Вибір філії
На даному етапі показуються всі філії мережі, з адресами кожного з них. Вказівка адреси філії є на сторінці Налаштування.

3) Вибір послуг
Відвідувач вибирає одну або кілька послуг, на яку він бажає записатися. Налаштування послуг, доступних для онлайн записи, проводиться на сторінці Товари та послуги

4) Вибір фахівця
Відвідувач вибирає фахівця, до якого він бажає записатися. Налаштування фахівців, що виконують послуги, проводиться на сторінці Товари і послуги.
У списку фахівців-майстрів автоматично з’являється вибір “Будь-який фахівець“, якщо обрану послугу надає більше 1 фахівця. Це корисно в разі, якщо клієнтові не принципово, до якого виконавцю записатися на прийом.
Під кожним фахівцем показується його найближча вільна дата і 3 найближчих годин цього дня.
При виборі останнього часу і дати з цього екрану, клієнт мине наступний етап вибору часу-дати і відразу потрапляє на екран введення особистих даних

5) Вибір дати та часу
Відвідувач вибирає дату і час, на який він бажає записатися до вибраного фахівця. Налаштування розкладу співробітників для онлайн записи, проводиться на сторінці Графік роботи

6) Контактні дані
Відвідувач вказує свої контактні дані для запису на прийом. Якщо клієнт вже існує в базі закладу, то запис буде створений на цього клієнта. Якщо клієнт не існує, то буде створений новий клієнт. Перевірка клієнтів на наявність в базі здійснюється за номером телефону.

7) Запис збережений
